Spoštovani starši in skrbniki, dragi učenci!

Smo na polovici drugega tedna izobraževanja na daljavo. Upamo, da ste zdravi in vam drugačna oblika dela ne povzroča (pre)velikih težav. Takšnega načina dela nismo navajeni, vsaj ne v takšnem obsegu, in vsem nam predstavlja velik izziv. Po številnih povratnih informacijah učencev, staršev in učiteljev, lahko rečemo, da smo uspešno zakorakali v izobraževanje na daljavo. Na šoli se zavedamo, da nas naši učenci potrebujejo. Naš vsakdan je vedno bolj povezan.

Dragi učenci, učitelji skrbno in premišljeno za vas pripravljajo dnevne ali tedenske usmeritve za delo. Večina se vas je aktivno in odgovorno lotila zadanih nalog. Učitelji sporočajo pozitivne odzive, ki jih je prinesel drugačen pouk. Veseli smo, da vas je veliko, ki se odzovete in vračate opravljeno delo. Prav tako nas veseli, da skrbno zbirate dokaze dela in nam jih posredujete, saj bomo tako lažje načrtovali delo za naprej. Dokazujete svojo kreativnost, izvirnost, delavnost, iznajdljivost, prilagodljivost… Na začetku preteklega tedna, je bilo nekaj tehničnih težav. Proti koncu tedna smo tudi to oviro uspešno premostili. Naučili smo se tudi strpnosti in potrpežljivosti. Naj nas spremljata še naprej. Naj dodatno k temu pripomnimo, da izobraževanje na daljavo ne pomeni, da morate garati dan in noč. To pomeni, da opravite zadano delo po svojih najboljših močeh. Da se potrudite in naredite toliko kot lahko, podate učitelju povratno informacijo in mu napišete, če potrebujete pomoč. Priročnik z uporabnimi usmeritvami takšnega dela za vas učence, se nahaja na spletni strani šole v zavihku »Izobraževanje na daljavo – šolska svetovalna služba«.

Dragi starši in skrbniki, iskrena hvala za ves vaš trud, pomoč in podporo, ki jo nudite vašim otrokom – našim učencem. Brez vas bi bil takšen pristop k izobraževanju na daljavo zelo težak, pri mlajših učencih celo nemogoč. Poudariti bi želeli, da smisel takšnega izobraževanja ni nadomeščanja pouka kot bi potekal v šoli, ampak prilagoditi izobraževanje na način, ki bo učencem omogočal stik z vsebinami predmeta – s pomočjo IKT tehnologije, manj obsežno, zanimivo; takšno delo, ki omogoča v največji meri samostojnost učenca in zgolj minimalno pomoč oz. podporo starša. Je pa res, da se v dani situaciji vsi učimo. Nihče nas ni na to pripravil. Večina učiteljev vzpostavlja komunikacijo z učenci in/ali starši sprotno in na ta način preverjajo uspešnost usvojenega znanja oz. uspešnost zadane naloge. V namen pridobitve kvalitetne povratne informacije o izvedbi izobraževanja na daljavo smo na spletni strani šole objavili prošnjo za izpolnjevanje ankete. Tudi na ta način bomo svoje nadaljnje načrtovanje usmerili v izboljšanje pristopov, saj se žal nakazuje daljše obdobje takšnega izobraževanja. Ker pa je še nekaj učencev, ki se na naše pisanje in objave še niso odzvali, vas lepo prosimo, da preverite, kako je pri vas doma in podprete naša prizadevanja, da bi vključili čisto vse učence. V kolikor potrebujete pomoč in podporo, nam prosim napišite. S skupnimi močmi bomo zagotovo našli rešitev.

Ob vsem tem pa ne smemo pozabiti na prosti čas, počitek, gibanje in predvsem na čas posvečen drug drugemu v družini. V teh izrednih razmerah je prav, da počnete nekaj, kar vas veseli, a ob tem bodite preudarni in razumni in upoštevajte navodila pristojnih služb. Pazite nase in svoje bližnje. Ostanite zdravi.

                                                       Kolektiv OŠ Gornja Radgona

(Skupno 471 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost